tiistai 8. helmikuuta 2011

Golden Brown

Olen tässä pian menossa ystäväni Mikon kanssa tuonne keskustaan pyörimään ja etsimään Mikon kavereille hyvää tuparilahjaa. Ajattelimpa sitten ah niin ihanan mustan ja pitkän ja pinkin tukkani takia vähän meikkailla ja päivitellä blogia. 

Tämä meikki on ehkä yleisin mitä teen, koska se on helppo, kaunis, kestävä ja tietyllä tapaa arkinen, mutta kuitenkin näyttävä. Ruskea muutenkin sopii ihoni väriin mielestäni tosi hyvin ja tykkään aina lopputuloksesta.

Tässäpä hieman kuvajaisia.






Jeij, mä niin tykkään olla pitkätukkainen, se vaan on niiiiiin mun juttu. 

Eilen taas pyörin internetin ihmeellisessä maailmassa ja löysin Miss Chievousilta muutaman aivan uskomattoman videon. Voisin tässä samalla etsiä ne tuolta juutupeksista. Vitsi mua sitten ärsyttää kun YouTubeenkin on tullut mainoksia kaikkiin vitun ärsyttäviin paikkoihin :c



Katoin tän tutorialin kuinka Miss Chievous tekee kulmakarvansa. Tosi hyvä tutorial ja kokeilinkin tuota tekniikkaa tänään ylläoleviin kulmiin. Mulla nyt ei sitten sattunut olemaan tarpeeks pientä sutia, mutta kokeilimpa silti, ja ihan vaan kajaalilla. Lopputulos kuitenkin ihanan dominoiva ja musta <3

Sitten toinen, jota aioin kokeilla huomenna kun mennään porukalla opiskelijabileisiin, yeij!



Aivan upea, ehkä kaikkein kaunein Miss Chievousin meikki, meinasin kuolla kun näin tän videon. Vittu mitkä silmät! Tällästen meikkien takia toivoisin ettei mulla olis ruskeat silmät. Saa nähdä kuinka mustat silmät mulla on kun huomenna kokeilen tuota :) Siitä sitten lisää myöhemmin,

2 kommenttia:

  1. Mäki haluaasin aina tuollaasia mustia silmiä mut onnistun vain sotkemaan niin että näytän turpaani saaneelta:D

    VastaaPoista
  2. Tietyllä tapaa oon sitä mieltä että kaikki videotutoriaalit kusee, koska kaikilla on erilaiset kasvot ja joillekkin ei vain sovi täysin vastaavat meikit kuin toiselle. Kuitenkin eri tuotteilla ja tuntien omien kasvojensa vahvat puolet ja miten niihin lisää meikkinsä, voi lopputuloksena olla upea meikki: kunhan vaan itte pidät siitä :)

    Eli Laura, se mitä yritän sanoa, on se, että kaikille ei varmastikkaan sovi täysin tollanen meikki, mut jotain saman tyylistä voi tehdä. En usko et mullekkaan sopii tollanen meikki :D pitänee vaan ensin kokeilla :)

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...