keskiviikko 4. toukokuuta 2011

Make-up Bags

Ajattelin tehdä tällaisen pienoisen entryn mun meikkilaukuista, joita on kerääntynyt "muutama" vuosien varrella. Osa on vieläkin muuton jäljilta hukassa, mutta eipä tuo haittaa, en muutenkaan käytä kaikkia koko aikaa.

O-Laukku



Tämä iso, erittäin kätevä pidemmille reissuille saatu laukku on siltä ajalta kun joskus olin Oriflamen myyntikonsultti. Aatelkaa, mulla on joskus ollu tuo ihan tupaten täynnä omia meikkejä, ei siis mitään Oriflamen näytejuttuja. Minnehän ne kaikki meikit on oikein menneet? :D

Ivana Helsinki-klipsipussukka



Tätä käytän koko ajan. Klipsipussukka on todella iso ja kestävä, plussaa myös merkistä! Sain tän itseasias tyyliin joku vuosi sitten tilaajalahjana, kun tilasin Cosmosta jonku pikkupätkän. Erittäin hyvä tilaajalahja! Täältä löytyvät siis kaikki päivittäiset kosmetiikkatuotteet.

Hello Kitty-pussukka



Ostin tän HM:ltä joskus viime vuoden puolella ihan extemporee, ja on kyllä palvellut hintaansa nähden todella hyvin. Silloin kun tätä pussukka oli ihan uusi ja ehjä, mulla oli se mukana kaverin ja mun yhteisillä synttärikekkereillä. Joku känniääliö oli sitten pirrellyt siihen kuulakärkikynällä, kun pussukka lojui alkuillasta pöydällä. Otti kieltämättä päähän, mutta eipä tuo enää haittaa. Pohjakin on mennyt jo rikki kovassa käytössä.

Toinen O-meikkipussukka



Tää on tällainen hätävarameikkipussi, jota kuljetan mukanani naisten viikkojen aikana. Välillä tät tulee kuitenki käytettyä sutien, aplikaattorien sun muiden juttujen säilyttämiseen. Mulla on myös toinen, oikeestaan aika samanlainen, muistaakseni kuitenkin eri materiaalista tehty pitkulainen meikkipussi, joka on mystisesti hävinnyt jonnekin.

Hello Kitty -uusi

Isompi meikkipussi

Pienempi meikkipussi


Oon ihan kauhia, mut tilasin tänään HM:ltä vaatteita.. Oli pakko laittaa pari meikkipussukkaa tilaukseen mukaan! Saapi nähdä millaisia nämä sitten ovat. Halpoja ainakin! Pienempi oli 2,95e ja isompi 4,95e.

Tämä oli tällainen pikkupostaus, nyt kuitenkin aion mennä vähän meikkailemaan ja sitten pyörähdän työpaikalla ihan muuten vaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...