tiistai 25. tammikuuta 2011

Leffameikki + punaista

Ennen kuin mennään tsekkaamaan tämän päivän leffameikki, haluan kuitenkin puhua eräästä aika arasta väristä, jota monikaan ihminen ei käytä. PUNAINEN! Ah, tämä niin lämmin ja upeä väri, nam <3 Jos huulet pitää olla punaiset, niin mikseivät myös silmäluomet! Monet luulevat, että puanisen luomivärin käyttö on jollain tapaa vaarallista, koska kukapa haluaa näyttää silmätulehduksen saaneelta? Ok, hyvä pointti, mutta punaista voi silti käyttää päivittäisessäkin meikissä, ilman että näyttää puolisokealta tai vesikauhuiselta. Tässäpä hieman kuvaa kuinka olen itse käyttänyt punaista:


Oon muutenkin sitä mieltä, että meikkaaminen ja varsinki luomivärit on kekeilemista varten. Mitä kivaa meikkaamisessa sitten on, jos joka päivä käyttää samaa tylsää rutiinia ja värejä? Mun mielestä on hauska kokeilla kaikkea (luvassa mm. rainbow-meikki tulevaisuudessa!) uutta, ja nähdä onko lopputulos sellainen mistä itse tykkää... Vieläpä toinen kuva punaisesta. Btw, ignoratkaa mun kauheet kulmakarvat. Mä en ikinä saa niistä sellasia ku haluisin.


Sitten leffameikkiin.
Kuten lupasinki, tämän päivän meikki on tarkotettu leffailtaa varten. Jostain syystä oon nyt kovasti ihastunut siniseen, joten tein taas sinisen meikin. Edellisestä sinisestä meikistä poiketen en kuitenkaan käyttänyt ollenkaa mustaa, vaan tein tummennukset Oriflamen yhdellä tosi tumman sinisellä hileluomivärillä. Lisäksi tein rajaukset alas, joka on mulle nykyään aika harvinaista. Rajaukset tuntuu jotenki aina siltä, että ripsiväriä täytyy käyttää paljon "isommin", jotenkas alaripsissä myös runsaasti ripsiväriä :) Huom, myös alarajaukset tehty ihan eyelinerillä, koska ne mun mielestä pysyy huomattavasti paljon paremmin kuin kajalilla tehdyt alarajaukset. Sitä paitsi väri on miljuuna kertaa intensiivisempi.
Tässäpä tulosta:




Nyt meen kuitenkin laittaan noita mun clip on-pidennyksiä käyttökuntoon, vapaa vvknloppu kun on tulossa, ah!

1 kommentti:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...